about stuff entry

Hello There

hello ,i'm Vip .
16teen years old .
love to laugh .
love surfing internet :)
Forever vip ~

Screamow

ur shoutbox here .width=200 :D

Credits

Fully Edited : Amirra
Photo : Google
Basecode : Amira Najihah
Waa . sukanya !
Wednesday, June 8, 2011 | Wednesday, June 08, 2011 | 0 comments


hye . assalamualaikum ! aku dah ubah header , background dam macam macam lagi la . tu pon kalau korang perasan . eh , lagi satu aku baru buat acc heartbeat . orang lain dah lama buat , aku baru hari ni nak buat ? apa punya ketingggalan la aku ni . ahh . tak pa . tak pa . kalau rajin picit la heartbeat aku . nanti aku picit heartbeat korang pulak 

tgok gambar kat atas tuy , tau sapa yang buat ? aku la . cantek tak ? cantek , thanks . tak cantik . tak pa . tak pa . aku terima . btw , thanks to The Dollydle's Cottage sebab bagi inspirasi kat aku untuk buat doodle ni . doodle dia semua cantik cantik . terbaeeekkk la . eh . da tak tau la nak tulis apa . sampai kat sini je la . tata

Photobucket






/