about stuff entry

Hello There

hello ,i'm Vip .
16teen years old .
love to laugh .
love surfing internet :)
Forever vip ~

Screamow

ur shoutbox here .width=200 :D

Credits

Fully Edited : Amirra
Photo : Google
Basecode : Amira Najihah
boys over flower !
Saturday, June 11, 2011 | Saturday, June 11, 2011 | 0 comments
Assalamualaikum . hye peeps . aku nak cerita tentang tajuk kat atas ni . sesiapa yang baca tajuk kat atas ni mesti gelak kan . orang lain dah tengok cita tu dah berkurun , aku baru ja tengok beberapa minit yang lepas . ya la , dulu aku mana minat korea . yang aku minat barbie doll je . bagi aku barbie doll tu dah la comell , kecik pula tu . kita boleh main sikat rambut dia , tukarkan baju dia dan macam macam lagi la . boleh ke kita buat semua bendatu kat artis artis korea tu ? tak boleh kan .

Rupa rupanya jangkaan aku silap la . orang korea ni super duper cute daripada barbie doll kegilaan aku suatu masa dahulu . ==' orang korea boleh boleh nyanyi dan menari . barbie boleh buat macam tu ? dah la barbie doll tu keras kejung mcam kena electric shock je . aku minat korea sangat sangat tambah tambah bila ada nickhun yang comel dan cute tu . bila dia senyum dan kenyit mata dia tu . omgeee . aku pengsan selama enampulohenam saat . comel gila ! 


ni la nickhun yang aku minat tu . comel kan

aku tau mesti semua dah tau kan pasal nickhun ni kan . aku saja ja nak tunjuk . berbalik kepada boys over flower , aku baru ja tengok tadi . aku dah gila . baru satu episod aku tengok . dah gila sampai macam ni . kalau tengok semua episode mesti aku menjerit macam tarzan jatuh gaung kan . seronok kan cerita dia ? suka la .

baru aku tau kenapa ramai sangat orang minat korea daripada barbie doll ! ==' thanks to my bestie , Ika sebab dialah yang memperkenalkan aku kat dunia korea ni . kalau buka sebab dia . dah lama aku campak korea ni dalam tong sampah tau . korea memang hebakk la . kbye .
Photobucket






/