about stuff entry

Hello There

hello ,i'm Vip .
16teen years old .
love to laugh .
love surfing internet :)
Forever vip ~

Screamow

ur shoutbox here .width=200 :D

Credits

Fully Edited : Amirra
Photo : Google
Basecode : Amira Najihah
Lafazkan Kalimah Cintamu
Friday, February 4, 2011 | Friday, February 04, 2011 | 0 comments
hye ! assalamualaikum . nampak kat atas tuy ? mesti ada yang terlompat lompat masa baca tajuk tu kan ? pembaca novel tegar mesti tau kan menatang apakah itu kan kan kan ? tajuk itu adalah nivel terbaru Siti Rosmizah ! who0oa , siti rosmizah tuy ! sapa tak kenal . sebenarnya aku sndiri tak pernah kenal dia , haha lawakk kan ? jerr prasan ! aku kenal Siti Rosmizah ni pon dari novel dia yang mellletopp di pasaran tuyy ! ala , ta kan ta tau kodd ? yang tajuk dia cinta kau dan aku tuyy ! tau tak yang mana ? yang cover depan dya macam ni

da tau dah yang mana ? best gilla novel ni . ni la first novel cinta aku baca , sebab sebelum ni aku baca novel novel remaja ain maisarah je . novel ni buddy aku , zalikha izzati yang bagitau kat aku yang novel ni best gila babeng . aku un dengan penuh bersemangat nya nak baca novel cinta ni pi la beli dekat POPULAR . excited gila bila dapat baca . memang best weyy , sampai aku menangis . huhu . meleleh babe ! first time aku baca novel cinta ni kan , aku terus minat baca novel pasal cinta cinta ni . terus tak minatbaca novel novel remaja yang agak nipis tuyy . baca la novel tebal tebal baru la best .dulu aku tengok novel novel yang macam ni memang aku tak minat langsung . tak tahu la sebab apa . lepas aku baca Cinta Kau Dan Aku ni terus aku minat baca novel yang tebal tebal . mantapp arr ! ni novel kedua tulisan siti rosmizah . tau tak novel pertama dia ? yang tajuk dia Andai Itu Takdirnya tuy . ni picx cover depan dia . 

bila aku baca ja novel ni kan kan kan . first first tuy memang meremang bulu roma aku . grr . sedeh gila gabang ar kalau baca novel ni . mnitik nitik air mata aku bila baca novel ni . memang tak terkata betapa sedihnya apabila membaca novel ni . ayat skema gila ni la novel yang paling sedih pernah aku baca . sapa yang belum baca tu an , beli la weyy . sedih weyy ! ni aku nak cter pasal novel ketiga Siti Rosmizah lak .novel ni buat aku terlebh excited nak citer ni . wh0oah . da tahu tajuk dia ? tajuk dia sama dengan tajuk post kali ni . nampak kan tajuk dia ? LAFAZKAN KALIMAH CINTAMU  siapa yang tak suka dengan novel ni ? aku rasa semua orang suka . da la lawakk , sedeyh , geram , semua ada la . 0ops . lupa lak nak tunjuk cover depan dia . ni la cover depan dia .



nampak macam novel seram je kan ? don't judge the book by its cover okey . cover je pun .cuba baca isi dia . best gila gabang la . aku berani jamin . tapi siapa yang memang anti novel tu aku memang tak boleh kata apa apa la . aku bawa pi ja sekolah , ramai yang cakap , 
novel  sapa ni weyy ? nak pinjam .
ramai gak la yang cakap , tapi yang pasti tak lebih 5 orang . femes wh0oa novel ni . kawan aku baru baca sampai bab 4 da meleleh air mata dia . betapa hebatnya penangan novel tuy . memang superb arr . aku tabik gila bangang la kat novel ni . masa baca novel ni hati aku keras sikit sebab tak mengalir pun air mata aku , just bergenang je dalam kolam mataku . masa tu aku tak khusyuk baca novel tuy . nanti aku nak baca len arr novel tuy . nak baca betul betul . TAPI , aku nak baca akhir tahun la kodd . gila nak baca awal tahun . orang dok baca buku pelajaran , aku dok syk syk baca novel . sekeh pala baru tau . memang sah aku ni tak sedar diri yang dapat keputusan teruk last year haha . kantoi sudaa  . agak anjang la entri kali ni kan ? biasa aku , bukan tak kenal . kalau sekali dah melantak , 5 tahun 5 bulan pun tak habis 5 tahun 5 bulan ? bukan nama novel ke?  ta penat ke baca post yang dibebel panjang oleh syahirah gendut ni ? kalau dah penat , kita stop kat sini je yea ? aku pon da penat type panjang panjang ni . da la homework pun tak sentuh lagi . nama ja pelajar cemerlang syok sendiri/perasan tapi ... perangai macam pa gi kan kan kan ? okey papai .
Assalamualaikum sahabat sahabat ku !
sayang korung semua 
Muachh
  girls only okey?








/