about stuff entry

Hello There

hello ,i'm Vip .
16teen years old .
love to laugh .
love surfing internet :)
Forever vip ~

Screamow

ur shoutbox here .width=200 :D

Credits

Fully Edited : Amirra
Photo : Google
Basecode : Amira Najihah
cantik tak ?
Saturday, February 19, 2011 | Saturday, February 19, 2011 | 0 comments
hye ! assalamualikum . dah lama tak update bloggie ni kan . dah ada sesawang dah kan ? bohong je bukannya sesuka hati tak nak update . ada sebab , nak tahu sebab apa ? sebab aku tinggal di ostel . balik 2 minggu sekali . memang susah la kan nak update blog ni . sebenarnya aku tak tahu nak type apa . post kali ni just merapu meraban je . just nak bagitahu , banyak tak perubahan bloggie ni ? aku dengan senang hatinya terlebih rajin untuk mengubah header , shoutmix , signature kat bawah post ni dan sebagainya . cantik kan , kan , kan ? suka tau ! kawaii je . banyak lagi yang perlu diubah . nak bagi cantik punya pasal kan ? tadi aku baru je blogwalking kat blog faraa najwa , buka ja . terus aku jatuh cinta dengan bloggie dia . header dia comeyy . background dia comeyy . tuan blogg dia comeyy dan segala galanya comeyy . suka gila bloggie dia . ngee ~ papai . salam .
Photobucket






/