about stuff entry

Hello There

hello ,i'm Vip .
16teen years old .
love to laugh .
love surfing internet :)
Forever vip ~

Screamow

ur shoutbox here .width=200 :D

Credits

Fully Edited : Amirra
Photo : Google
Basecode : Amira Najihah
dah berubah ! yeah !
Friday, January 7, 2011 | Friday, January 07, 2011 | 0 comments
gambar ini tak ada kena mngena dengan post ini

Assalamualaikum ! hye ! lama tak update blog kan ? sorry ek ? ehem . . ehem . . ada perasan sesuatu tak ? ada ? ada ? tak ada ? tak ada ? mesti nampak kan ? yeah ! betull ! pandai , jawapannya ialah header dan gambar shoutmix ! cantik tak ? tak cantik ? tak apa la , citarasa masing-masing berbeza kan ? perasan tak , header dengan gmbar shoutmix tu ala-ala princess gituu , cantik kan ? nampak sweet gituu . susah jugak la nak buat benda ni , ambil masa dalam sejam or dua jam jugak la . lama tak ? nak tahu sebab apa lama ? haha , sebab nak cari gambar yang sesuai dalam internet ni susah sangat , payah nak jumpa yang menarik . penat sudaa . teringin jugak nak buat toturial tapi . . . takut tak ada orang nak tengok . tu yang malas nak buat tu . apa apa pun , papai . =D







/